lördag 7 april 2012

Hmm. snopet

Jag bakade hamburgerbröd  igår. Inte vilka som helst utan med färsk basilika och satte dem på kalljäsning.
Jäsningen fungerade bra men inte tycker jag det blev bra med basilikan. Eller snarare, den märktes inte.
Hur som helst, laxburgare var gott! Med nybakat bröd och pestosås! Ha! Jag fick till en sås till slut!
Men jag måste medge att den inte såg snygg ut. För trösta mig med att den var godare än den såg ut!
Här skulle det vara en bild men det vill inte fungera så jag får lägga upp den imorgon.
Jag är nämligen på väg i säng trots att klockan inte ens är 18.00. Men jag ska testa att gå och lägga mig tidigare för att se om jag är mer utvilda imorgon. framför allt ska det bli intressant att se om jag kan somna...

Nåväl, ha det gott och vi ses i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar