söndag 22 april 2012

"After work"

Så, nu har jag jobbat två dagar och har två dagar ledigt. Det första jag tänker på vad jag ska göra med tiden är att baka! Men, det har jag inte tid med, det vet jag.

Så jag kompromissar och till söndagsmiddag blir det pizza! Hemmagjord förstås men med en liten abrovink som jag säger det. Inte riktigt som jag brukar göra den med andra ord, Tyckte nämligen tomatsåsen bliev lite mesig så jag hade i lite "Jerk" någon som min svägerska tog med från Jamaica. En märklig, men god smak, kunde inte direkt sätta smaken. (kan fortfarande inte finna vad det var) men det blev riktigt bra!

Traditionell pizza med skinka/annanas för barnen, lök och extra ost för oss vuxna. Riktigt bra blev det!

Jag lovade er en bild på den alkoholfria ölen som var väl värd att dricka... om man nu ska dricka alkoholfritt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar