måndag 27 augusti 2012

Kan knappt tro det

Jag svävar en bit ovanför golvet, i en drömvärld. Kan knappt tro att det är sant att ett av mina mål, mitt drömmål, har inträffat. Jag kom in på sommelierutbildningen i Grythyttan! Önskade bara att jag kunde njuta av min eufori helt ut. Inte vara bedövad av trötthet som jag nu är. Jag "blev med" två extra nattflyg i går och kom inte hem förrän halv sex i morse. Det betyder att jag hade varit vaken i 22 timmar och inte ätit mer än en banan de sista 10 timmarna. Jag säger inte det för att beklaga mig. Det här accepterar jag för det ingår liksom i mitt jobb men givetvis påverkar det mig. Som nu. Kan inte känna den där riktiga glädjen. Men jag vet att den kommer!

Eftersom jag har akademiska poäng sedan tidigare och har utbildning från bolaget så kommer jag inte behöva läsa mer än två terminer. Men möjligen kommer jag ta fler för att det helt enkelt är så intressant!

Längtar till den 10 september för då börjar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar