måndag 6 augusti 2012

Så nära...

Jag har aldrig varit så nära målet som idag. Bara ett steg kvar. Hur svårt ska det vara?!

Vad är det jag yrar om? Jo jag har sökt in till somelierutbildningen i Grythyttan och jag står som första reserv! Förra året kom jag in men då ställde de in kursen vilket var mycket frustrerande.

Nu går jag och hoppas att någon annan ska ändra sig. Inte längre vilja gå kursen. Känns lite fräckt förstås.

Men jag och min man har bestämt oss. Jag kommer in! Fast sådant får man ju inte säga. Det betyder otur.
Att gå och vänta så här gör mig galen. Jag har redan läst en av kursböckerna och det var hur kul som helst. Vilket gav mig mersmak.

Så jag säger bara det, jag kommer in!

1 kommentar:

  1. Jag håller tummen. Ska bli så kul att höra vidare hur det går!
    Kram Linda

    SvaraRadera