tisdag 8 maj 2012

Fullt upp!

Sitter i soffan och tänker på min dag. Jag är riktigt nöjd med den även om resultatet av vad jag gjort inte blev så bra. En burk med härligt sega chokladsnittar med apesinsmak var nog det bästa, sen att jag äntligen fick planterat mina kryddor i växthuset, sen måste jag nog säga att jag är mest nöjd över min aktivitet!

De begels som jag gjorde... Suck.. varför kan jag inte bara göra som det står? "Bara vetemjöl? Nä, jag vill ha någonting mer i och inte behöver man mjöla om man har bakplåtspapper?" Man behöver mjöla bakplåtspappret annars fastnar rundlarna och luften går ur dem och tillsatt grovmjöl gör brödet för tungt. Men det är väl genom att prova som man lär sig, eller hur?

Banan/chokladkakan, nja, det var nog bara mannen i huset som tyckte om den.

Men i det stora hela är jag helt nöjd med dagen. Jag gillar att stå i köket och det har jag gjort idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar