tisdag 10 juli 2012

Far och flyg!

Idag tog jag ett beslut. Jag tänker inte ha fibromyalgi.
Idag har jag vidtagit åtgärder för att bli en smärtfri människa. Som min goda vän och hjälpare sa så måste det, smärtan, bottna i någonting och då är det väl bättre att ta reda på vad det är än att behandla symtomen?

Hon är klok, min hjälpare. Sitter nu här och är helt slut men känner min kropp bättre än någonsin. Min kost behöver ändras och det ska jag göra i ett lugnt tempo. Utbilda mig själv i vad min kropp behöver. Lite vet jag redan, köpt bröd fungerar sällan på mig. Troligare någon tillsats som jag reagerar på än själva mjölet.

Men mat ska det bli idag med. En auberginegratäng till mig och maken och spagetti köttfärssås till barnen. Så det så.
Ska sätta upp en bild lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar