tisdag 19 juni 2012

Testlagning

Om några dagar är jag gräsänka - rejält gräsänka och med det menar jag att jag inte heller har några barn att ta hänsyn till.  Det kommer bli ganska skönt tror jag.

Då kan jag alltid göra en av två saker. Antingen väljer jag att göra sådan mat som min familj inte uppskattar. Eller så gör jag något heeeelt nytt och testar på mig själv. Det lutar åt det senare. Kan nämligen inte komma på någon mat som ingen annan tycker om. Det skulle vara pitepalt då men det har jag ingen lust att äta. Så det får bli något annat. Rapport kommer senare.

I kväll är sista kvällen med "gänget", dvs familjen. Sedan åker de till svärföräldrarna och barnen blir borta en hel vecka. Frågan för idag är då, ska vi festa till det lite ikväll? Eller är det bara så att jag är festsugen?

Vet inte vem som sa det, men finns det en möjlighet att festa, ska man ta den!
Vi får väl se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar