måndag 25 juni 2012

Så här ska det va!

Okay, gröna smoothies är säkert otroligt nyttiga men som jag konctaterat, kan jag inte få i mig dem och känna mig nöjd. De ger mig kväljningar.

Men så här ska det se ut! Färska jordgubbar, banan och lite lime, mild lättyoghurt. Så himla gott! Så mycket sommar i ett glas nu när världen utanför fönstret håller på att regna bort.

Där är det igen, jordgubbar och lime. Det är en väldig god kombination. Som våfflorna jag gjorde häromdagen där jag lät jordgubbarna ligga och gotta till sig i socker och lime innan jag la dem på kokosvåfflor. Som pricken över iet blandade jag vaniljsocker i creme fraiche som jag toppade jordgubbarna med. Så gott!

Inte så nyttigt men en och annan vitamin tror jag nog det finns i min rosa smoothie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar